miercuri, 26 mai 2010

Am scapat de gips momentan....

Azi am mers la doctor ,am dat ghipsul jos nu a fost placut ... i l-a dat jos cu un mini flex (nu stiu daca asa se numeste.... )Alexia a plans destul de rau ca ii e foarte frica de asa ceva... s-a potolit la un moment dat si ii spunea doamnei care i l-a scos "ai grija,ai grija cu picioarele mele".S-a chinuit un pic a fost foarte mult de decupat ...
Domnul doctor a spus ca ne vedem peste 2 saptamani sa facem o noua radiografie (fara ghips)sa vedem daca ii pune ghips din nou ( i se pare ca a stat cam putin de la ultima operatie ) sau incepem kinetoterapia .
Alexia este cat de cat binisor numai ca plange la orice miscare .. zice ca o doare sau ca ii amortesc piciorusele.. mi-e foarte greu ca ma doare sufletul cand o aud ca plange de durere .Domnul doctor ne-a spus ca poate sta culcata sau in fundulet,pozitia picioruselor tot aceeasi e ca si cum e in ghips ...ma pune sa ii pun pernuta sub picioruse... si din obisnuinta...
Sper sa trecem cu bine si peste asta.

18 comentarii:

  1. DUMNEZEU SA VA AJUTE CA MULT VA CHINUITI SI VOI CA PARINTI SI ALEXIA!
    DUMNEZEU SA VA AJUTE !

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa dea Domnul sa fie bine cat mai curand, imi pare rau de chinul fetitei,si de al vostru, sa o saruti si din partea mea! Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumim mult Monica si Ana .. sa fie ea bine .. numai conteaza cat ne chinuim.Doamne Ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Dumnezeu va avea grija de acest copil, sunt sigura! Citesc cu mare interes vestile despre Alexia, sunt cu sufletul alaturi de voi! Doamne ajuta! Alexia, esti un copil extrem de curajos, de frumos si de bun! Un inger, asa acum am mai spus! Va doresc multa liniste sufleteasca, dragii mei!

    RăspundețiȘtergere
  5. va doresc multa rabdare si acest chin sa se termine cu happy end!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt sigura ca va avea grija Dumnezeu de ea si are .Multumim mult grosso modo.

    RăspundețiȘtergere
  7. Doamne Ajuta CLara si noi ne dorim din suflet acest lucru.

    RăspundețiȘtergere
  8. sanatate multa si sa auzim numai vesti bune
    de la voi
    Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  9. dumnezeu sa va ajute sa treceti cu bine peste tot si Alexia sa se faca cat mai repede bine.

    RăspundețiȘtergere
  10. Puneti-va speranta in Dumnezeu, rugati-va zi de zi, rugati-va neincetat si Alexia se va face bine. Dumnezeu sa va asculte rugaciunile.

    RăspundețiȘtergere
  11. Va multumim din inima ,ne rugam mereu inclusiv Alexia.

    RăspundețiȘtergere
  12. La multi ani,Alexia!Sa cresti mare si sanatoasa,Dumnezeu sa iti ia toata durerea si suferinta!Sa te vedem alergand ca oricare alt copil de varsta ta si sa te bucuri de copilarie!

    RăspundețiȘtergere
  13. La multi ani, Alexia! Sper ca esti mult mai bine acum fara ghips.

    Eu redeschid lista de cumparaturi pe blog si daca ai nevoie de ceva, lasa-mi mesa. Cu siguranta il va citi un om bun

    RăspundețiȘtergere
  14. Bună Dimineaţă !
    Dragă ALEXIA ... nici eu NU dorm şi ACUM îţi ţin pumnii ! Te rog SĂ AI RĂBDARE !
    ~
    Ai grijă că ASTĂZI ... ESTE Ziua Părinţilor !!!
    Să le mulţumeşti ... AŞA cum ştii TU !
    ~
    Cornelius,
    PS: "Ziua Parintilor" am auzit la TV Trinitas !
    ~,

    RăspundețiȘtergere
  15. Multumim mult de tot .Ne multumeste mereu .Este un copil tare cuminte si mereu ne multumeste pentru orice.

    RăspundețiȘtergere
  16. Am citit ... mereu citesc, dar NU mai îmi găsesc vorbele !
    Vorbele de încurajare !
    Iar va fi în ghips, ALEXIA ... iar pe mine, aflând, mă dor tâmplele şi mă înţeapă inima.
    Şi aproape că ... amuţesc !
    ~
    Ce frumos ESTE: UN Copil ... care mulţumeşte !
    Fetiţa mea este încă la ţară, la bunici ... iar mie îmi este DOR !
    Şi nu doar ATÂT:
    ... de parcă aş fi "căpşunar" ... iar Ana Maria Ştefania, ... lăsată SINGURĂ !
    ~
    (cu soţia: "acum ne certăm, acum ne împăcăm" ... VIAŢA continuă, cu bune, cu ... (NICI nu vreau să pronunţ !)
    ~
    Am schimbat "vorba" ... dar tot la ALEXIA ... m-am întors ! ... şi tot FĂRĂ CUVINTE !
    ~
    Am citit zilele astea despre RUGĂCIUNE (dar, în strânsă legătură cu CREDINŢA noastră !)
    Vă rog, (şi din partea mea:) spuneţi-i, când SE ROAGĂ, să i se adreseze cu o Rugăciune şi Maicii Domnului Pururea Fecioara MARIA !
    Şi să-I mulţumească ... pentru DARUL Său de IUBIRE !
    ...
    Doamne ajută !
    ~
    Cornelius,

    RăspundețiȘtergere