miercuri, 16 iunie 2010

Am ajuns acasa.. cu gipsul cel "nou"

Ieri pe la 10 inainte sa intre in sala deja incepuse sa planga ca ii este sete (adevarul ca si pe caldurile astea... sa nu bei om mare de la ora 0.00 .. si sa nu manance nimic..)La un moment dat a vazut un copil ca se indrepta spre sala de operatii cu mama lui si imi spunea "vezi mami ?baietelul ala merge cu mama lui ,mergi si tu cu mine da? "nu stiam cum sa ma abtin sa nu plang nu voiam sa o mint, dar nici nu puteam sa- i spun adevarul ... ca incepea sa planga ca o las singura i-am spus pana la urma ca vad daca ma lasa domnul doctor ,daca nu eu o astept la usa.. intrase in priza .. vreo ora intr-una imi spunea ... "mamiiii vin inapoi mami da? mai statea cateva minute .. iar cu buza lasata .. mami sa stii ca vin inapoi da? (ei ii este foarte teama de terapie intensiva ca nu sunt acolo .. cu ea.. )
Pe la 10.30 a intrat Alexia in sala de operatii (sala de cosmar ii spun eu .. ) .. ca ma gandesc cu groaza la ea ... cand trebuie sa mi-o ia pe Alexia din brate sa o duca acolo ...singura.. :(.Au dus-o in sala deoarece trebuia sa-i faca anestezie ca sa-i poata pune gipsul .. nu a durat foarte mult cam 30 minute ..s-a deschis usa aia si am vazut-o pe brancardul ala era cu capul intors sa se uite dupa mine.. binenteles ca nu a plans deloc.. am eu cea mai curajoasa fetita ?? AM... imi spunea .. "am dormit mami putin.."
Este destul de "ciudata pozitia ghipsului .. dar cel mai urat este cu vremea asta sper sa nu avem probleme... pe dedesubtul ghipsului....
Este un pic maraita mai ales cand am ajuns cand o iau in brate ma strange tare de gat se incordeaza.. ii e foarte frica .. din nou .. am revenit la asta ...

4 comentarii:

  1. Curaj, Alexia, si Dumnezeu sa te binecuvanteze!

    RăspundețiȘtergere
  2. Alexia multa sanatate sa te faci bine sa faci bucuri parintilor ai o mama puternica D-zeu sa va ajute pupici pt. Alexia

    RăspundețiȘtergere
  3. doamne , nu mai pot citi!
    sunt cu sufletul alaturi de tine... ce fetita ai... D zeu sa o binecuvanteze... o citesc , o vad , o am in suflet, ...

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc din suflet,asa este am o fetita minunata si curajoasa in primul rand,intelegatoare...

    RăspundețiȘtergere