miercuri, 27 octombrie 2010

Din nou acasa

Ne-am internat luni cum v-am spus iar domnul doctor ne-a spus ca poate o opereza marti daca nu miercuri.Din fericire a operat-o ieri dar din nefericire la ora 16 .. si a stat nemancata de luni noaptea de la ora 0 .Nu a durat foarte mult ... cam in jur de 30 min... si mi-a adus-o in salon nu a mai fost nevoie sa o urce sus in reanimare ,multumesc lui Dumnezeu.Cand s-a trezit a fost mai rau ca binenteles cerea de mancare si mai ales apa .. si nu este voie sa ii dai timp de 2 ore ..ca sa nu vomite.. dar dupa 2 ore chiar 3 .. i-am dat un pic de iaurtel si un stix si a vomat ... Eu foarte racita.. si nu prea puteam sta fff aproape de ea am rugat o asistenta sa-mi bage o perfuzie sa fiu cat de cat in putere... sa pot sa am grija de ea.Dar am trecut cu bine si e asta ... Acum este iar in gips de la burtica in jos si piciorusul drept,cam doua saptamani cand vom merge la control si sa dea si gipsul jos si vom vedea cand facem operatia de derotare.

Un comentariu: