luni, 22 noiembrie 2010

Alexia a racit un pic (,pauza bazin

Se pare ca a racit un pic ... de azi dimineata stranuta ,si vorbeste pe nas .I-am dat din timp oscilococcinum si vitamina C ... dar sa vedem maine .. cum este .
Cateva zile trebuie sa ne luam la revedere de la bazin :(( (nu este foarte incantata dar nu am ce sa fac)
Avem si o veste mai buna(mai ales pentru noi ) ... de ieri Alexia a trecut de la pampers direct la toaleta nu mai sta pe oala ( ii era foarte incomod ),asa ca am luat un capac special pentru copii,si fug mereu cu ea pe jumatate dezbracata la baie ,este foaaarte incantata ,ca este domnisoara mare ... :)

Un comentariu:

  1. Bună Ziua !
    Multă Sănătate domnişoarei ALEXIA !
    ~
    Am vizionat filmuleţul de 32 de secunde ... care m-a impresionat ! (Există chiar o coincidenţă: 32, o "cifră" pe care UN POET Român ... o foloseşte ! Am să caut ... şi revin).
    ~
    Cel mai bine ar fi (chiar şi preventiv !) să-i daţi CÂT MAI PUŢINE medicamente ... dacă se poate ! Iar "vitamina C" ... O Limonadă din lămâie stoarsă şi zahăr brun, cred că ar fi mult mai indicat !
    ~
    La "mine" încă NU este cum îmi doresc ! Aşa VREA desigur ... Dumnezeu !
    Tot Dumnezeu ... m-a "urechiat" prin doamna Dana Pătraşcu ... pentru LIPSA mea de comunicare ! (dacă ... veţi avea timp, "detalii" în ultimul meu articol !)
    ~
    Da ... Vă Mulţumesc ! Nu trebuie să "disper" şi nici să-mi pierd Speranţa, NĂDEJDEA, ... doar că TREBUIE (cuvânt pe care eu ... mi l-am cenzurat !) ... trebuie SĂ IES ÎN ÎNTÂMPINARE ... altfel, de altfel ... Dumnezeu este tare Răbdător în AŞTEPTARE !
    ~
    (mereu găsesc "schimbări" ... în blogurile mele ! De aceea ... îndoielile mele S-AU EXTINS, pierzându-mi încrederea în TOATĂ Blogosfera, în TOT Internetul de fapt !)
    Telefonul de pe care v-am sunat, este de RDS, se află pe masă în bucătărie ... abia se aude când sună ! Iar acasă ... NU prea stau ! Sunt mult prea singur ... şi plâng Nonstop !).
    Soră-mea mă CRITICĂ (şi ea !) ... cică "Îmi plâng de milă" ... (?). O fi având dreptate, dar ... astăzi sunt deja într-o "continuitate" DUBLĂ: 107 ZILE fără fetiţă şi [+2] fără ... de Mihaela !
    Cum pot să nu-mi aduc AMINTE zilnic, de câte ori ... revin din SOMN ?? De fiecare dată RETRĂIESC acelaşi COŞMAR !!!
    Sunt extrem de epuizat fizic ... cu psihicul văd că mă descurc ceva mai bine ! Mulţumesc lui Dumnezeu ! (iar am vorbit doar despre mine ...)
    ~
    Cornelius, :)

    Felicitări pentru ALEXIA !, dar ... faceţi ce vă spune medicul !
    O doamnă, la altă postare ... v-a recomandat ... să verificaţi "boala" ŞI PE ALTE CĂI !
    O susţin !
    ~,

    RăspundețiȘtergere