sâmbătă, 18 septembrie 2010

Asta e soarta










Zilele astea am avut o stare foarte proasta .. stiu ca se apropie iar ziua de internare ... si .. ma gandesc cu groaza prin ce traume va trece Alexia .
Ma uitam si pe poze... si am gasit destul de multicele inainte sa faca luxatia de sold si puteam sa o pun in picioare .. si .m-a apucat o stare de depresie .. cand spun de ce ni se intampla noua ?de ce ALexiei ?De ce nu merge si ea ca un copil normal...


Cand merg pe strada cu ea o vede lumea .. normal in carut .. cu gipsul ... nu exista zii in care sa nu spun povestea ei ( sau cat mai avem cu ea) ...de cel putin doua ori ,si imi pun tot felul de intrebari .. "dar se face bine?""dar cand?""exista sanse?""peste cat timp?",m-am saturat pana peste cap. Dar.... ASTA E SOARTA ... cu Dumnezeu inainte!


Poze de la Oradea "1Mai",in 2008
Plangea foarte rau la sedintele de kineto .... mi se rupea sufletul ,cateodata ma dadeau afara ca plangea prea rau dupa mine..




La cununie la matusa ei in iunie 2009



La munte august 2007


era foarte fericita ca poate ajunge si ea ... la tobogan,leganute etc,











La ziua ei la 3 anisori



In parc
Adăugaţi o imagine
Adăugaţi o imagine

La gradinita in prima ei zi... (nu ca ar fii fost multe..)(2009)


3 comentarii:

  1. Iarta-ma, dar...nu mai intreba DE CE. Nu e de nici un folos intrebarea asta. Stiu ca e cumplit de greu sa iti vezi copilul chinuindu-se, dar multumeste-i Domnului pentru tot ce ti-a daruit si te vei simti mult mai bine. Iar starea ta de liniste si pace o va ajuta pe Alexia mult mai mult decat starea agitata pe care o ai cand intrebi DE CE.

    Nadajduiesc ca nu te-am suparat cu acest mesaj. Ani in sir am pus intrebarea DE CE si nu mi-a fost de nici un folos. Acum ma straduiesc sa accept tot ce mi se intampla (mie si celor dragi)si astfel toate sunt mai usor de purtat.

    Domnul sa va binecuvanteze si sa ii daruiasca Alexiei sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  2. SANATATE ALEXIEI ;
    ``LA MULTI ANI!``
    DOMNUL SA VA LUMINEZE !

    RăspundețiȘtergere
  3. buna! mihaela ma cheama si iti spun cu lacrimi in ochi k e insuportabil de dureros tot ce vi se intampla am si eu 2 copii 1 baiat de 9 ani din prima casatorie si o fetita de 3 luni din a 2 casatorie si nu as suporta sa ai vad suferind.ma uit la fetita ta si ma pun in locul tau si crede-ma k plang in hohote nu concep dc trebuie k ,copii sa sufere dc?? sunt doar niste ingerasi fara vina .daca as fi fost vreo bogatase sincer iti zik k vas ajuta cu orice dar cum nu sunt va doresc sanatate si ma rog la ceruri sa va faceti bine multa sanatate

    RăspundețiȘtergere