miercuri, 17 noiembrie 2010

Din nou la bazin




Cum va spuneam am intrat "in fortza "si cu kinetoterapia si bazinul.Alexia este foarte bine ,nu plange ... nici la bazin ,nu mi-a venit sa cred ieri .. chiar a facut intrecere cu kineto in apa .. bine normal nu se uita in ochii lui ...dar este un progres ... Ne-a mai spus ca putem sa facem si in fiecare zii daca vrem bazin, as vrea din toata inima ca stiu ca ii face bine Alexiei ,dar este foarte greu cu transportul ,depindem foarte mult de altii care ne duc sau ne aduc cu masina... Acum ne mai permite vremea si ne ducem pe jos ... dar .. cine stie cat va tine ,si nu o pot aduce de la bazin pe jos .. sa nu racesca.... ca nu mai putem sa facem nimic dupa ...
Iata si cateva pozute de la bazin de aseara







4 comentarii:

  1. Broscuta este fericita! Ma bucura vestile de insanatosire ale Alessiei si ii doresc atat ei cat si parintilor putere si rabdare. Pupici la amandoua!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Sabina!
    Sunt o mamica care cu un copilas de aproape 5 anisori ,diagnosticat la nastere cu hidrocefalie.La 6 luni a fost operat la cap iar la 2 ani am descoperit ca are si parapareza spastica.A fost si el operat la picioare si a stat in ghips o luna cu bara intre picioruse....greu dar am trecut peste ...acum a inceput sa mearga...nu corect ...dar merge!
    Voi unde mergeti la bazin?Cat costa ?M-ar interesa si pe mine...
    Multa sanatate si Dumnezeu sa ne intareasca si sa avem putere sa-i ajutam pe acesti copilasi minunati ...!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi pare nespus de rau pentru suferintele puiului tau, ma bucur ca merge ,asta este important,sper sa ne bucuram si noi cat mai curand ....sa o vedem pe Alexia mergand (nu conteaza cum,sa mearga!) .Am sa te rog daca imi poti trimite un email sau ma poti contacta si pe YM,adresa mea este : sfartisabina@yahoo.com,in legatura cu persoana care a facut bazinul cu Alexia.
    Sanatate multa

    RăspundețiȘtergere